Service Electronice

 

Ce cauti la un service de electronice si electrocasnice? Echipa formata din oameni profesionisti, preturi bune, rapiditate, garantie pentru lucrarea efectuata si pentru piesele achizitionate… Ei bine, acestea sunt atuu-rile noastre
Dispunand de service-ul propriu, dotat cu echipamente de masurare si testare de ultima generatie pentru optimizarea timpului de interventie, am incercat in permanenta sa imbunatatim calitatea serviciilor noastre, prin implementarea de sisteme moderne de masura si control care sa ne asigure performante maxime, conforme cu cele mai inalte standarde, reusind astfel sa mentinem un control optim asupra calitatii serviciilor.

 

Nevoile clientilor nostri sunt preocuparea noastra permanenta!

Service electronice Craiova

 

 

Cu personal experimentat si calificat, cu o vasta experienta, asiguram service cu piese de schimb originale pentru o gama variata de electronice:

 

  • Televizoare 3D
  • Televizoare cu ecran LCD
  • Televizoare cu ecran LED
  • Televizoare cu ecran plasma
  • Televizoare cu proiectie
  • Televizoare cu tub
  • Monitoare cu ecran LCD
  • Monitoare cu ecran LED
  • Monitoare cu tub
  • Laptop-uri
  • Combine muzicale
  • DVD-uri
  • DVD-uri auto
  • Radio CD auto
  • Rame foto digitale
  • Sisteme audio
  • Sisteme audio cu CD
  • Sisteme home-cinema

 

Programare interventii
Pentru a facilita planificarea si concentrarea de interventii si reparatii pe ruta tehnicianului, sunteti rugat sa acceptati programarea pe intreaga durata a zilei pentru care a fost stabilita in prealabil programarea.
In situatia in care acest aspect constituie un inconvenient pentru dumneavoastra, atunci va trebui sa optati pentru o alta zi, dandu-i-se tehnicianului un interval de minim 4 ore, fie dimineata, fie dupa-amiaza, pentru interventie.

 

Timpul de interventie
Toate reclamatiile sunt onorate in intervalul a doua zile lucratoare, conditionat bineinteles de prezenta dumneavoastra la domiciliu pentru efectuarea interventiei. Eforturile sunt orientate pentru a oferi asistenta reclamatiilor primite incepand cu ora 10:00 din ziua urmatoare primirii reclamatiei, dar nu mai tarziu de sfarsitul programului urmatoarei zi de lucru. Exceptie fac zonele indepartate/inaccesibile unde reclamatiile primite trebuie rezolvate pe baza stabilirii unei programari cu clientul in intervalul a cinci zile lucratoare.

Daca doriti o programare, contactati-ne iar specialistii nostri vor raspunde in cel mai scurt timp!

Gales Service