Service Aer Conditionat
Ati observat ca aparatul de aer conditionat nu functioneaza ca altadata? Face zgomot, nu raceste sau emana un miros ciudat? Specialistii Gales Service Craiova va pot ajuta. Indiferent de problemele aparute la aparatul de aer conditionat, nu ezitati sa ne contactati. Interventiile de service asupra aparatului dumneavoastra de aer conditionat trebuie realizate pe cat posibil, inainte ca functionarea acestuia sa devina defectuoasa. Apelati la servicii de mentenanta (intretinere) ale unui service specializat si veti beneficia de costuri mult reduse fata de costurile cu reparatia!
Perioada de functionare (durata de viata) a aparatului dumneavoastra de aer conditionat poate fi extinsa considerabil (cu aproximativ 50%) daca acesta beneficiaza de mentenanta si inspectii tehnice periodice, lunare sau trimestriale.Neglijarea acestor aspecte, asigura un declin constant in performanta aerului conditionat, in timp ce consumul de energie creste in mod continuu cu 15% -35%.
Gales Service aer conditionat Craiova ofera service complet, rapid, eficient si profesionist pentru orice model de aparat de aer conditionat indiferent de marca sau provenienta:
- Montaj
- Mentenanta (intretinere)
- Igienizare
- Inspectii tehnice periodice
- Service (reparatii)
- Demontare
- Mutare
Stim cat de important este ca solicitarile dumneavoastra sa fie rezolvate rapid si eficient, prin urmare, Gales Service a creat un Departament de Service Aer Conditionat. Aici va asteapta o echipa de profesionisti in domeniul serviciilor de climatizare.
Prin intermediul Departament de Service din Craiova va oferim:
- Consultanta de specialitate pentru aerele conditionate
- Solutii optime pentru rezolvarea oricaror probleme aparute la aparatul dumneavoastra de aer conditionat
- Service profesional si rapid pentru aere conditionat
In concluzie, indiferent de problemele aparute la aparatul dumneavoastra de aer conditionat, nu ezitati sa ne contactati si in mod sigur veti avea dovada profesionalismului si seriozitatii specialistilor nostri.
Programare interventii
Pentru a facilita planificarea si concentrarea de interventii si reparatii pe ruta tehnicianului, sunteti rugat sa acceptati programarea pe intreaga durata a zilei pentru care a fost stabilita in prealabil programarea.
In situatia in care acest aspect constituie un inconvenient pentru dumneavoastra, atunci va trebui sa optati pentru o alta zi, dandu-i-se tehnicianului un interval de minim 4 ore, fie dimineata, fie dupa-amiaza, pentru interventie.
Timpul de interventie
Toate reclamatiile sunt onorate in intervalul a doua zile lucratoare, conditionat bineinteles de prezenta dumneavoastra la domiciliu pentru efectuarea interventiei. Eforturile sunt orientate pentru a oferi asistenta reclamatiilor primite incepand cu ora 10:00 din ziua urmatoare primirii reclamatiei, dar nu mai tarziu de sfarsitul programului urmatoarei zi de lucru.
Exceptie fac zonele indepartate/inaccesibile unde reclamatiile primite trebuie rezolvate pe baza stabilirii unei programari cu clientul in intervalul a cinci zile lucratoare.
Daca doriti o programare, contactati-ne iar specialistii nostri vor raspunde in cel mai scurt timp!